Garantie
Op ieder artikel wat je bij Season Super Sale bestelt geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat je recht hebt op een goed product. Toch komt het wel eens voor dat een artikel kapot gaat, waardoor je aanspraak kunt maken op de wettelijke garantie. Mocht het aangekochte artikel niet goed functioneren of vroegtijdig kapot gaan, dan denken we graag met je mee voor een passende oplossing. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dragen wij kosteloos zorg voor reparatie, vervanging of terugbetaling.
Heb je een beschadigd of kapot artikel ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@seasonsupersale. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we altijd om een afbeeldingen over het defect of beschadiging met schriftelijke uitleg.
Je hebt geen recht op garantie wanneer er sprake is van:
- onjuist gebruik
- normale slijtage
- foutieve installatie of schade ontstaan tijdens extern transport
- geen of slecht onderhoud.
Klachten
Ook bij Season Super Sale gaat er wel eens iets mis. Het is natuurlijk vervelend als er klachten zijn over onze producten en of dienstverlening. Onze medewerkers helpen je graag tot een passende oplossing te komen. Stuur een mail naar info@seasonsupersale.nl en we nemen z.s.m. contact met je op om de situatie en klacht te bespreken.
Vanaf 15 februari 20216 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.